DE EN HR Centar za informiranje kupaca (od 8 do 16h)01 700 14 40

Obavijest kupcima koji žele promijeniti opskrbljivača

Poštovani kupci,

Budući da još uvijek dio kupaca želi promijeniti opskrbljivača ovim putem želimo pojasniti korake u cijelom procesu promjene opskrbljivača:

1. POPUNJAVANJE DOKUMENTACIJE (ZAHTJEV ZA PROMJENU OPSKRBLJIVAČA I UGOVOR O OPSKRBI PLINOM NA TRŽIŠNIM OSNOVAMA)

Ukoliko prethodno poslana dokumentacija iz bilo kojeg razloga nije prošla informatičku obradu kod operatera tržišta (HROTE) potrebno je od odabranog opskrbljivača zatražiti slanje novog seta dokumentacije te popuniti dokumentaciju i pokrenuti postupak. Kako bi se dokumentacija mogla informatički obraditi, molimo kupce da dokumentaciju koju šalju mailom skeniraju i po mogućnosti u PDF formatu. Dokumentacija koja je poslana u neadekvatnom informatičkom formatu podložna je riziku ponovne nemogućnosti obrade od strane operatora tržišta te samom time i ne mogućnosti reguliranja statusa kupca. Važno je ponovni postupak pokrenuti u roku od 45 dana, koje je predviđeno normativno vrijeme u kojem se može pokrenuti postupak registracije kupca.

 2. OBVEZE PREMA OPSKRBLJIVAČU

Kupci koji nisu u propisanom vremenskom roku (01.listopada 2024) registrirani od strane operatora tržišta (HROTE) kao kupci u tržišnoj usluzi, temeljem legislative propisane od regulatora tržišta (HERA) registrirani su kao kupci u javnoj usluzi. Kako su kupci koji žele preći kod opskrbljivača na tržišnoj osnovi  određeno vrijeme bili registrirani kod opskrbljivača u javnoj usluzi , dužni su podmiriti troškove SAMO ZA PERIOD U KOJEM SU BILI REGITRIRANI KAO KUPCI OPSKRBLJIVAČA u JAVNOJ USLUZI. Ukoliko kupci smatraju da financijska potraživanja dosadašnjeg opskrbljivača u javnoj usluzi nisu u skladu sa stvarnom potrošnjom, obzirom na uobičajenu ili povijesnu potrošnju, savjetujemo da sami očitaju brojilo te dostave stanje (CRNA POLJA) dosadašnjem opskrbljivaču. Period proveden kod drugog opskrbljivača utvrđuje se od dana prelaska (01.listopada 2024) do dana kada su registrirani kod operatera tržišta (HROTE).  Ukoliko ne podmirite dospjelo dugovanje opskrbljivač kojim ste dužni može osporiti vaš prelazak kod novog odabranog opskrbljivača.

3. EVIDENTIRANJE NOVOG KUPCA

Nakon podmirivanja dospjelih obveza prema dosadašnjem opskrbljivaču naša je preporuka da kupci novom odabranom opskrbljivaču prema potrebi predoče potvrde (kopiju) o izvršenoj uplati. Nakon reguliranja financijskih obveza prema dosadašnjem opskrbljivaču, novi odabrani opskrbljivač pokreće reguliranje statusa kupca.

4. PREPLATA RAČUNA

Ukoliko kupci imaju preplatu računa (više uplaćenih sredstava nego što su iznosi računa) na preplaćena sredstva moguće je ostvariti povrat na način da se podnese zahtjev za povrat uz predočenje očitanog stanja (crna polja) brojila. Zahtjev za povrat sredstava može se uputiti mailom uplate.kucanstvo@gpz-opskrba.hr , a vrši se isključivo na tekući račun kupca koji je evidentirani na računu kao kupac Gradske plinare Zagreb - Opskrbe.

POSEBNO VAŽNO ZA SVAKOG KUPCA

I)   dokumentaciju odmah po primitku (postupak se može pokrenuti najviše 45 dana nakon primanja dokumentacije) pravilno popuniti te poslati u formatu koji osigurava informatičku obradu (PDF).

II)  dosadašnjem opskrbljivaču podmiriti dospjela potraživanja i to SAMO ZA PERIOD U KOJEM SU REGISTRIRANI KAO KUPCI DOSADAŠNJEG OPSKRBLJIVAČA.

III) preporučujemo u slučaju potrebe novom odabranom opskrbljivaču predočiti potvrde o uplati dospjelog dugovanja prijašnjem opskrbljivaču kako bi se u roku (45 dana) pokrenuo postupak prelaska kod novog odabranog opskrbljivača.