OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA
Sukladno odredbi članka 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br.19/22, 59/23) ukoliko ste nezadovoljni našom uslugom, možete podnijeti pisani prigovor:
- putem pošte ili osobno u poslovnim prostorijama Gradske plinare Zagreb - Opskrba d.o.o., Radnička cesta 1, Zagreb;
- osobno u poslovnim prostorijama Centra za korisnike Zagrebačkog holdinga d.o.o., Ulica grada Vukovara 41, Zagreb;
- putem elektroničke pošte na mail: opskrba@gpz-opskrba.hr
Na prigovoru je obavezno upisati slijedeće podatke:
- ime i prezime evidentiranog kupca plina,
- OIB,
- adresu obračunskog mjernog mjesta,
- broj obračunskog mjernog mjesta, šifru kupca ili serijski broj plinomjera,
- kontakt (telefon, e-mail),
- kratak opis prigovora,
- potpis podnositelja prigovora.
Na Vaš prigovor odgovorit ćemo u roku 15 dana od dana zaprimanja.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANE REKLAMACIJE
Ukoliko ne odgovorimo u roku od 15 dana od dana primitka prigovora ili niste zadovoljni našim odgovorom na vaš prigovor, možete podnijeti reklamaciju zajedničkom Povjerenstvu za reklamacije potrošača Zagrebačkog holdinga d.o.o., Gradske plinare Zagreb-Opskrba d.o.o., Gradske plinare Zagreb d.o.o. i Vodoopskrbe i odvodnje d.o.o. u pisanom obliku:
- osobno u poslovnim prostorijama Zagrebačkog holdinga d.o.o., Ulica grada Vukovara 41, Zagreb,
- putem pošte na adresu: Zagrebački holding d.o.o. , Ulica grada Vukovara 41 10000 Zagreb, Povjerenstvo za reklamacije potrošača
- putem elektroničke pošte na adresu: reklamacije.potrosaca@zgh.hr
- putem faksa: 01/6429 029.
Dodatne informacije mogu se zatražiti pozivom na broj telefona 01/6420 038
Više informacija o Povjerenstvu za reklamacije potrošača možete dobiti na
poveznici.
Pravilnik o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača (.pdf)