Misija
Sigurna, pouzdana i kontinuirana opskrba prirodnim plinom.
Vizija
Gradska plinara Zagreb – Opskrba vodeći je opskrbljivač prirodnim plinom kupaca spojenih na plinske distribucijske sustave u Republici Hrvatskoj. Želimo zadržati tu poziciju i dalje biti jednako uspješni te graditi i razvijati poslovanje povećanjem broja kupaca i širenjem na nova plinska distribucijska područja.
Strategija
Kontinuiranom edukacijom i usvajanjem novih znanja, praćenjem tržišta prirodnog plina i potreba kupaca te primjenom novih tehnologija osiguravamo razvoj održivog modela poslovanja, zadovoljstvo naših kupaca i ispunjenje poslovnih ciljeva.
Politika kvalitete
Gradska plinara Zagreb – Opskrba gradi svoj uspjeh i budući razvoj na osiguranju visoke razine kvalitete usluge opskrbe prirodnim plinom. Zadovoljstvo naših kupaca izrazito nam je važno i zato se trudimo pružati sigurnu, pouzdanu i kontinuiranu opskrbu plinom. Primjenom zahtjeva norme ISO 9001:2015 želimo postići veću učinkovitost sustava, osigurati trajnu kvalitetu i poboljšanje poslovanja. Preventivnim djelovanjem i uspostavom nadzora nad poslovnim procesima nastojimo kontinuirano unaprjeđivati naš sustav poslovanja. Identificiramo potencijalne rizike i obrađujemo ih kako bismo njihove posljedice minimizirali koliko god je to moguće. Naši radnici najvrjedniji su pokretači naših poslovnih procesa. Poticanjem timskog rada i razvojem osjećaja pripadnosti cjelini, stvaramo pozitivno radno okruženje. Svijest radnika o važnosti ostvarenja poslovnih ciljeva Društva i provođenja politike kvalitete podižemo kontinuiranom edukacijom. S našim dobavljačima razvijamo partnerske odnose te nastojimo dobrom suradnjom osigurati zajedničke uspjehe i poslovne ciljeve. Aktivnosti Gradske plinare Zagreb – Opskrbe odvijaju se u skladu s važećim zakonskim aktima i poslovnom politikom tvrtke i vlasnika. Ova politika kvalitete predstavlja temelj za razvoj sustava upravljanja kvalitetom i obvezujuća je za sve naše radnike. Politiku javno objavljujemo.