DE EN HR Centar za informiranje kupaca (od 8 do 16h)01 700 14 40

Upute za dojavu stanja plinomjera

Upute za dojavu stanja plinomjera


Očitanje plinomjera na području grada Zagreba, Velike Gorice, Zaprešića i općina Brdovec, Pušća, Marija Gorica i Dubravica vrši:  

OPERATOR DISTRIBUCIJSKOG SUSTAVA  >>>Gradska plinara Zagreb d.o.o.<<< sukladno Mrežnim pravilima plinskog distribucijskog sustava (NN155/14).
 
Kada i kako možete dojaviti stanje Vašeg plinomjera?
 
S obzirom na promjenu modela očitanja plinomjera od strane ODS-a u odnosu na dosadašnji model (4 očitanja godišnje), obavještavamo sve naše kupce da će Gradska plinara Zagreb - Opskrba, kao opskrbljivač prirodnim plinom kupaca tržišne usluge opskrbe plinom KUĆANSTVO nastaviti s dosadašnjim modelom izrade i dostave 3-mjesečnih obračuna i akontacijskih rata (4 obračuna i 8 akontacijskih rata godišnje). Stanja Vaših plinomjera možete dojavljivati u terminu od 25. u prethodnom mjesecu do 05. u mjesecu izrade obračuna za prethodno obračunsko razdoblje, odnosno prema slijedećim terminima:

  • 25.03.2025.-05.04.2025.
  • 25.06.2025.-05.07.2025.
  • 25.09.2025.-05.10.2025.
  • 25.12.2025.-05.01.2026.

Vremenski interval za dojave stanja plinomjera za kupce kategorije PODUZETNIŠTVO za tarifne modele TM1-TM8 jednom mjesečno od 01. do 04. u mjesecu.
 
Kanali za dojavu podataka o stanjima plinomjera: Napomena: Javljeno stanje izvan vremenskog intervala očitanja neće biti uvaženo. Hvala na razumijevanju.

Bez obzira na dostavu stanja plinomjera, obveza kupca je dozvoliti očitanje plinomjera distributeru.