Poštovani kupci,
Kako dio kupaca nažalost nije mogao biti registriran u Gradskoj plinari Zagreb - Opskrbi do 01.10.2024.godine koji je Hrvatska energetska regulatorna agencija propisala kao krajnji datum za odabir opskrbljivača iako su dokumentaciju poslali/dostavili, svi kupci koji žele ostati u Gradskoj plinari Zagreb - Opskrba moraju naknadno pokrenuti postupak prelaska kod drugog opskrbljivača. Opskrbljivač u obvezi javne usluge (Međimurje plin) kod kojeg ste registrirani ima pravo na naplatu samo dijela potrošnje plina i to u razdoblju od 1.10.2024. do datuma početka ugovora kod Gradske plinare Zagreb-Opskrbe koji se vodi u Registru obračunskih mjernih mjesta (dalje u tekstu: ROMM), a koji označava početak obračuna potrošnje od strane Gradske plinare Zagreb - Opskrba.
Dopisom koji je poslan (05.11.2024.g.) obavijestili smo kupce o točnom datumu kada su u ROMM-u zavedeni kao naši kupci. Stoga savjetujemo kupce da na primljenim računima/ akontacijskim ratama Međimurje plina, provjere razdoblje na koje se ta financijska obveza odnosi te zbog lakšeg postupka reklamiranja, sami očitaju plinomjer (crna polja) i prema potrebi se obrate Međimurje plinu.
Postupak promjene opskrbljivača biti će pokrenut u slijedećih nekoliko dana od dana zaprimanja dokumentacije. Kada je pokrenut postupak promjene opskrbljivača, opskrbljivač u javnoj usluzi ima pravo zaustaviti postupak promjene isključivo radi dugovanja koje je u dospijeću, a odnosi si se na ne plaćene obveze za period u kojem ste bili registrirani kod javnog opskrbljivača (Međimurje plina). Obzirom na navedeno, a kako postupak promjene ne bi bio zaustavljen, potrebno je opskrbljivaču u obvezi javne usluge podmiriti obveze koji imaju dospijeće u mjesecu studenom 2024.godine.