Sustavom upravljanja kvalitete u našem Društvu, svakodnevno pratimo vaše zadovoljstvo našim uslugama. Tako se na naslovnici naše web stranice
http://www.gpz-opskrba.hr nalazi anketa koju možete ispuniti ukoliko ste naš korisnik u svakom trenutku.
Tako je prema rezultatima ankete u posljednjih 6 mjeseci vidljivo veće zadovoljstvo korisnika u odnosu na prošlu godinu. Najveće zadovoljstvo korisnika odnosi se na dostupnost informacija, kvalitetu usluge i ljubaznost naših djelatnika, čime se najviše i ponosimo. Tradicijom isporuke plina duljom od 155 godina, možemo s pravom reći da, osim činjenice da smo najveći opskrbljivač u Republici Hrvatskoj, uistinu jamčimo sigurnu isporuku plina svakom našem kupcu.
Kao što su kvaliteta i sigurnost proizvoda prioritet u našem poslovanju s kupcima, tako je i odnos djelatnika prema korisnicima bitan za nastavak prepoznatljivosti i dominacije na tržištu. Djelatnici GPZO d.o.o. unutar Centra za korisnike u Radničkoj cesti 1 predanost radu su pokazali i za vrijeme pandemije COVID-19 tako što su, dok je Centar zbog sigurnosti i epidemioloških razloga bio privremeno zatvoren, dežurali na telefonskim linijama te bili dostupni putem e-maila sve kako bi svaki zahtjev naših kupaca bio udovoljen u najkraćem mogućem roku.
Iako smo i u ovim nepredvidivim vremenima pokazali da sigurnost isporuke kao i naša usluga nisu upitni, u isto smo vrijeme otišli korak dalje te smo od 1.travnja ove godine za sve naše korisnike u javnoj usluzi omogućili nižu cijenu plina za čak 5,3 posto. Vjerujemo kako će i u budućnosti ova cijena pridonijeti još većem zadovoljstvu korisnika, kao i digitalizacija poslovanja.
Naime, primijetili smo da su naši korisnici kroz anketu dali prijedlog pa čak možemo i otvoreno reći izrazili određeno nezadovoljstvo pravovremenošću dostave računa. Premda samu dostavu računa ne obavljaju službe GPZ-Opskrbe, moramo naglasiti da smo i taj dio u suradnji s vama odlučili unaprijediti te je uvedena i mogućnost dostave računa putem e-maila. Kroz aplikaciju Moj račun, osim dostave računa omogućujemo i sve usluge poput dojave stanja plina, praćenja potrošnje i ostalih obveza koje možete online odraditi.
Kako je već 80 tisuća korisnika otkrilo jednostavnost i učinkovitost online komunikacije i rješavanja obveza, ovim putem pozivamo sve koji to još nisu učinili, da se pridruže toj zajednici putem linka
https://mojracun.gpz-opskrba.hr/login.aspx .
Zadovoljstvo svih naših korisnika nastavit ćemo pratiti i dalje te uvažavanjem konstruktivnih prijedloga i komentara unaprjeđivati naše poslovanje sa ciljem očuvanja kvalitete poslovanja i zadovoljstva krajnjih korisnika sukladno zadanim standardima upravljanja kvalitetom ISO9001:2015.