DE EN HR Centar za informiranje kupaca (od 8 do 16h)01 700 14 40
08.01.2021.

REZULTATI ANKETE ISPITIVANJA ZADOVOLJSTVA KORISNIKA GPZ-OPSKRBE ZA 2020. GODINU

Poštovani kupci,
 
Uvođenjem Sustava upravljanja kvalitetom u Gradsku plinaru Zagreb-Opskrba d.o.o. započelo se s praćenjem zadovoljstva kupaca i korisnika naših usluga. Tako se na naslovnici naše web stranice http://www.gpz-opskrba.hr nalazi anketa koju možete ispuniti ukoliko ste naš korisnik u svakom trenutku.
 
Uspoređujući rezultate ankete sa istim prošlogodišnjim rezultatom, vidljiv je napredak zadovoljstva naših kupaca gotovo po svim pitanjima navedenim u anketi. Napredak obzirom na prošlogodišnji rezultat osobito se očituje u brzini rješavanja prigovora i reklamacija.
Vrlo povoljno ste se izjasnili o dostupnosti informacija, kvaliteti usluga i ljubaznosti naših djelatnika, čime se najviše i ponosimo.
I nadalje najveće nezadovoljstvo očituje se cijenom plina, koja se donosi sukladno Metodologiji koju propisuje Hrvatska energetska regulatorna agencija (HERA), s time da je naša cijena plina za javnu uslugu (kućanstva) i nadalje  5% manja od maksimalne propisane.
Tradicijom isporuke plina duljom od 155 godina, možemo s pravom reći, da osim činjenice što smo najveći opskrbljivač u Republici Hrvatskoj, uistinu jamčimo sigurnu isporuku plina svakom našem kupcu. Kao rezultat sigurne isporuke plina i visoke kvalitete usluge,
a nakon što je Hrvatska energetska regulatorna agencija (HERA) provela natječaj za odabir
opskrbljivača u obvezi javne usluge za razdoblje od 01. travnja 2021. do 30. rujna 2024.g., Gradska plinara Zagreb-Opskrba d.o.o. (dalje: GPZ-O) je uz zadržavanje postojećih distribucijskih područja u Zagrebu i Bjelovaru, Odlukom HERE određena za opskrbljivača u obvezi javne usluge na 11 novih distribucijskih područja (Rijeke, Samobora, Ivanca, Koprivnice, Svete Nedjelje, Kutine, Garešnice, Vrbovca, Pitomače, Nove Gradiške, Križevaca) koja pokrivaju čak 9 županija.
 
Bitno je za istaknuti kako je za ovaj hvalevrijedan ishod natječaja, zaslužna činjenica kako je apliciranjem na isti GPZ-O udovoljila glavnom kriteriju za odabir najbolje ponude, a to je kriterij najnižeg ponuđenog troška opskrbe plinom.
 
Povećanjem broja kupaca i količina isporučenog plina na novim distribucijskim područjima, GPZ-O ima dobro polazište:
  • da poveća svoj tržišni udio sa postojećih 45% na više od 60% udjela opskrbe plinom u ukupnoj potrošnji kućanstva na distribucijskim područjima.
  • da se pozicionira kao tržišni lider na maloprodajnom tržištu prirodnog plina sa približno 350 tisuća kupaca.
  • da poveća količine isporučenog plina za približno 850 milijuna kWh godišnje
Pored glavne zadaće GPZ-O, da svim svojim kupcima osigurana pouzdanu, sigurnu i kontinuiranu opskrbu plinom odgovarajuće kvalitete, Uprava GPZ-O i u ovim teškim vremenima epidemije bolesti COVID 19 i potresa trudi se svojim kupcima, a naročito kupcima javne usluge (kućanstvima) ponudi određene pogodnosti kao što je mogućnost obročne otplate dospjelog duga. Pored navedenog, GPZ-O svojim kupcima nudi kroz digitalne usluge mogućnost brže i učinkovitije komunikacije.
 
Aplikaciju "MOJ RAČUN“ za sada koristi više od 80 tisuća kupaca. Ista omogućava besplatnu dojavu stanja plinomjera, praćenje redovne potrošnje plina i novčanih obveza te zaprimanje računa učinjenih troškova putem e-maila, čime zajedno doprinosimo očuvanju okoliša te ljepšoj i zelenoj budućnosti za buduće generacije. Na praktičan i jednostavan način prati se potrošnja plina u kućanstvu, čime se podiže razina svijesti naših kupaca o energetskoj učinkovitosti, tj. uštedi energije i posljedično novčanih sredstava.Za sve navedene informacije pozivamo naše kupce da posjete web stranicu https://www.gpz-opskrba.hr/


Sve navedeno obvezuje nas da i u budućnosti zadržimo visoke standarde usluge, te nastojimo poboljšati i unaprijediti digitalne usluge kako bi se stvorile mogućnosti za još učinkovitije poslovanje, a Vama olakšalo korištenje usluga Gradske plinare Zagreb-Opskrbe.
 
Vaša Gradska plinara Zagreb-Opskrba