DE EN HR Centar za informiranje kupaca (od 8 do 16h)01 700 14 40
25.09.2024.

Produljen rok za predaju zahtjeva do 27.09.

Zbog velikog interesa građana i e-mailova koji i dalje pristižu, rok za predaju zahtjeva za ostanak u Gradskoj plinari Zagreb - Opskrba produljen je do 27. rujna 2024. (petak).

Popunjen Zahtjev za promjenu opskrbljivača i Ugovor o opskrbi plinom mogu dostaviti na više načina:
  • Slanjem emaila na kucanstvo@gpz-opskrba.hr;
  • Dolaskom u korisničke centre Zagrebačkog holdinga:
    • Centar za korisnike GPZ-O, Radnička cesta 1,
    • (od ponedjeljka do petka od 8 do 19h)
    • Centar za korisnike Zagrebačkog holdinga, Ulica grada Vukovara 41,
    • (ponedjeljkom od 8 do 19 sati, od utorka do petka od 8 do 16 sati)
    • Poslovnica Dubec, Dubečka 2
    • (od ponedjeljka do petka od 8 do 14 sati).
Ukoliko se građani odluče potpisanu i ispunjenu dokumentaciju poslati na e-mail kucanstvo@gpz-opskrba.hr, u tom slučaju Ugovor i Zahtjev je potrebno skenirati ili kvalitetno fotografirati. Potrebno je slikati cijelu stranicu pojedinog dokumenta, na ravnoj i jednobojnoj površini.
 
Podsjećamo kako u slučaju sustava kotlovnica u višestambenim zgradama odluku o odabiru opskrbljivača vlasnici stanova trebaju donijeti kolektivno, a zahtjev podnosi predstavnik suvlasnika. Za ostanak na tržišnoj usluzi GPZO-a, predstavnici suvlasnika trebaju dostaviti potpise natpolovične većine suvlasnika.