Pozivom na broj Pozivnog centra Zagrebačkog holdinga 072 500 400 te odabirom tipke 4 u izborniku od ovog tjedna, svakog dana u godini, možete brzo i jednostavno dojaviti stanje plinomjera putem tipkovnice te razgovarati s agentima o pitanjima vezanim za račune Gradske plinare Zagreb- Opskrbe te doznati ostale informacije o opskrbi prirodnim plinom.
Pored toga, stanje plinomjera možete dojaviti i online putem aplikacije dostupne na linku
http://www.gpz-opskrba.hr/centar-za-potrosace-9/dojava-stanja-plinomjera-online-49/dojava-stanja-plinomjera-online-384/384.
Podsjećamo, u Pozivnom centru svakog dana u godini doznajte sve o:
- svim komunalnim uslugama koje su obuhvaćene jedinstvenom platnicom
- odvozu otpada
- javnom gradskom prijevozu (stanju u prometu, voznom redu, cijenama i vrstama karata ZET-a)
- prometu u mirovanju, odnosno parkiranju (javnim garažama, parkirnim kartama i službi premještanja vozila)
- djelovanju dežurnih i interventnih ekipa
- aktualnim radovima na cestama i prometnim regulacijama
- održavanju zelenih površina i igrališta
- svim ostalim korisnim detaljima iz portfelja usluga Zagrebačkog holdinga.
Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama, ovisno o paketima telekomunikacijskog operatera korisnika.